Monday, June 4, 2007

Date, porrfilm, Puma vs Nike

Vi kommo hem från Tyskland sent på onsdagseftermiddagen. Jag var jävligt trött och passade mest på att äta och sova. Torsdagen den 31:a maj bestämde jag med norrköpingskan att hon skulle komma och hälsa på på fredagkvällen. Biljetter och sånt fixades. Senare på eftermiddagen bokade jag en dejt med en finländska från Jakobsberg. Träffade henne samma kväll vid Odenplan, vi tog en promenad till den trevliga baren Storstad på Odengatan. Tog en Carlsberg där och satt och pratade ett ganska bra tag. Gick vidare till en pub vid S:t Eriksplan och tog en Zeunerts flaska, snackade vidare. Carlsberg grön är bäst, men Zeunerts är fan inte dålig öl det heller! Sen hade klockan blivit ganska mycket så vi gick ut och hånglade lite. Lirkade lite och fick följa med henne hem till Jakan. Hon hade en ganska fin kvinnlig kropp. Höfter, bröst och såna goa grejer. Bankade en gång på natten/kvällen och sen en gång på morgonen. Sedan satt jag och drack kaffe, var trevlig osv. Slutligen åkte jag hem och hon åkte till Finland i två veckor. Perfekt!

Senare på kvällen så åkte jag in och mötte norrköping- skan på T-Centralen. Hon var väldigt über-gullig och vill hålla hand och sånt, vilket jag tycker är lite jobbigt. Känner mej inte helt bekväm med det, men vafan, hon är ju söt så det är väl okej, eventuellt. Hmm. Vi åkte iaf hem till mej, lagade mat, hade sex och så. Vi drack även en del sprit och det hela slutade med att jag kom på den lysande idén att spela in en porrfilm vilken vi skulle skicka till vår gemensamma vän Tomas från neofolk-bandet Ordo Rosarius Equilibrio. Vi gjorde det med den utmärkta låten Three Is An Orgy, Four Is Forever i bakgrunden, som en trevlig gest. Grejen är den att norrköpingskan inte får träffa honom pga att hans sambo då blir svartsjuk så jag fick väl idén därifrån tror jag, eller nåt? På lördagen mailade vi ett porrigt brev och filmen (1.51 lång) till Tomas. Responsen blev positiv och det finns planer och idéer kring en del 2 som förhoppningsvis blir mer explicit och proffsig. Vi får se vad som händer... ;) På lördagkvällen kollade vi, nåja lite grann iaf, på nån porrfilm om pirater som logiskt nog faktiskt hette "Pirates". Det var fan en bra film att kolla på med en tjej. Den var rätt snygg, hade handling och jävligt snygga skådespelerskor. Inget sunk eller äckel. Rekommenderas varmt för fredagsmys med flickvännen!

Det är lustigt, mina två favoritmärken när det gäller sportkläder. Eller egentligen de enda sportkläder jag kan tänka mig att köpa, Adidas och Puma, grundades av två bröder, Adi och Rudi Dassler, som blev bittra konkurrenter. Det är skönt. Fan, sista torsdagen så samlas vi, hela Puma-klacken, ute på Djurgården och sen åker vi ut till Fittja och kickar ner alla jävla Nike-horor. Reebok-subborna kanske också får sig en släng. Man vet aldrig ;) Blod är tjockare än vatten så Adidas-boysen är också välkomna, men Asics-fittorna är för jävla mes. Jävla division 3-töntar. Dom garvar vi bara åt. JA, ELLER NÅT :)

DISCLAIMER!
Kvalitén på denna blog kan försämras då jag börjar ett nytt glassigt jobb fredagen den femtonde, vilket kommer kräva all min uppmärksamhet. Jag kommer helt enkelt inte ha tid att umgås med kvinnor på samma sätt som tidigare. Jag ber om ursäkt för det...

1 comment:

Anonymous said...

Lite tunt med poster här på sista tiden.