Sunday, May 6, 2007

Carmen, eighties, bortamatch...

Fredagen slutade lite trist med det ful(l)a fettot som tyckte hon skulle ta min väska. Jag åkte till Carmen på lördag em och de hade tack och lov min väska. Det var för väl, men hon var inte typen som stjäl saker. Hon upptäckte förmodligen att hon hade en väska som hon inte borde ha och lämnade då in den i baren. Efter att ha hämtat väskan drog jag och tog en snabbfika på String med mitt ex Katja samt David. Käkade en middagsmacka med hummus och svepte en termos kaffe. Nu var det läge att åka hem och förbereda sig för kvällens aktiviteter...

Väl hemma så svidade jag om, fixade varsin drink åt mej och min homeboy. Groggvirke var det dock ont om, men jag hade köpt Gazpacho i tetrapak (!) när jag var inne på Söder tidigare. Hmm, varför inte? Folk dricker bloody mary, varför inte köra Gazpacho och vodka? Sagt och gjort. Resultatet dividerade vi både länge och väl. Han, den s k finnen, klarade inte av att dricka upp sin drink vilket jag, förvisso med vissa svårigheter, lyckades med. Det var... eh 'intressant', men jag betvivlar att jag blandar den drinken igen! ;)

Sen tog vi t-banan och åkte mot Carmen, i Gubbängen anslöt Åsa och väl på Carmen mötte vi upp biblotekarie-Martin, ett par ledsna AIK:are o lite annat löst folk. Vi drack några bira på Carmen. Jag och Martin dryftade diverse intressanta ämnen över några bira
  • Norskor är som bekant ett väldigt trevligt ämne. Frågan är om man måste ta av dom skidpjäxorna, skidglasögonen, lusekoftan och den stickade mössan innan man skrider till verket. Vi kom fram till att det går bra att hoppa skidpjäxorna och köra bakifrån. Frågan ang hur de låter i sängen, ja med tanke på hur dom pratar, diskuterades också. Detta måste utforskas empiriskt!
  • Den oförtjänt bristfälligt uppmärksammade frågan med snorkel- och cyklopsex tog vi också upp. Detta område är för mig ännu outforskat, men skam den som ger sig. Visioner om att lägga satsen i snorkeln och sen finns två möjligheter för fröken. Alternativ 1 är att suga som fan och hoppas på det bästa. Alternativ 2 är att blåsa som en storm och sikta mot taket.
  • Vi satt också och kollade på bilder från kryssningen vi (jag, Antti, brorsan, Martin o Åsa) var på. En favorit är den där Martin har ett par trosor på huvudet. Ett par trosor som vi inte vet var dom kom ifrån? I vår hytt hittades dom, men ingen ägare. Ett mysterium vi kommer dryfta länge och väl, kan jag tänka. Jag ska ta och SMS:a den där 42-åriga mamman nån dag här också. Får se om det kan bli lite senior action där... ;)
När vi snart skulle lämna Carmen för färd mot Eighties på Marie Laveau dök det upp ett par spanjorer och en spanjorska. Den sistnämnda hade både jag och Martin gärna pratat mer med. Hon var en riktig sötnos. Jag snackade en del med dem och tipsade dem om Eighties och Debaser. Vi sa att vi skulle synas på Carmen nån gång. Someday maybe... ;)

Eighties var segt i början, men vid 12-tiden smällde det till och blev fullt som fan. Bra röj på dansgolvet. Det var onekligen trevligt att dansa med blond-Sandra till Pet Shop Boys "Heart" - en riktigt bra och trevlig gammal bögsynth-klassiker. Jawohl! När jag var på eighties fick jag ett trevligt SMS från puma-Jenny som jag inte hört från på två månader säkert. Kanske borde försöka med henne igen - hon är en riktig skönhet, partyprinsessa, höginkomsttagare, har en grym kropp och kysser jävligt bra! Att få omkull henne är inte nån lätt match, men jag måste f-n försöka! Nåväl, sedan tog jag och åkte hem till italienskan, drack en folle, kollade lite film och hade bra fyllesex :) Smålandstösen fylle-SMS:ade den lilla sötnosen. Italienskan bjöd lustigt nog på spaghetti till frukost. Haha :) Under tiden vi äter frukost får jag SMS från ryskan: "Helvete vad jag är bakfyllekåt!!" och lite senare nåt om att hon ska knulla skiten ur mig nästa gång vi ses. Ja tack, varför inte? ;) Begav mig därifrån vid 13-tiden, åkte och handlade div bakisförnöjsamheter såsom läsk, glass, avokado och Friggs jävla gröna linser! Väl hemma så börjar italienskan SMS:a om att hon är "sugen" osv. Ska man kanske åka dit lite senare? Hmm, vi får se... :) Ingen bortamatch idag dock då jag måste vara ute på Lidingö kl 06.30 i morgon. Rivningsdags...

Ang smålandstösen så börjar jag bli orolig för att hon tar det här för seriöst. Lite för mycket "puss och kram" och sånt 'gull' via SMS. Jag tror inte jag är intresserad av nåt seriöst med henne, men man vet ju aldrig. Hon är dock för kort för mig. Inte ens 165 cm över marken för satan. Hmm, nja. Nåväl, jag har gärna sex med henne så jag spelar med och hoppas på att få till det nu i veckan som kommer, men jag gillar ICKE att hon klippt håret!

Babe-läget: himmlen är klar och inga moln så långt ögat når ;)

Spelas nu: Revolting Cocks "D'Ya Think I'm Sexy?". Rod Stewart-covern med modifierad och porrifierad text. Sleaze och snusk samt Pet Shop Boys "Heart" också, såklart.


"Every time I see you something happens to me, like a chain reaction between you and me, my heart starts missing a beat..."

5 comments:

Friskriven said...

Grövre var ordet jao ;)

Jobs said...
This comment has been removed by the author.
Jobs said...

Skön blogg - nu längtar man efter att få höra om hur du raggar på dina rivarpolare på jobbet i veckan också!

mArtín (rojinegra) said...

Puta madre! Gazpacho är troligtvis min favoritsoppa och alkohol i alla dess former har man ju en förkärlek till. Måste testa!!!!!

Anonymous said...

People should read this.