Monday, May 14, 2007

Söndagspenetration


Helgen blev lugn. Inget festande alls faktiskt. Ytterst måttlig konsumtion av alkohol, vilket kändes mycket bra och sunt! Just ja, jag har i princip slutat handla på systemet. Förfestar mest på folle och ibland en drink, men inga vinflarror eller starrebirre, längre. Däremot så kanske man dricker en 5-8-10 bira på krogen, men sånt är livet. Allt kan inte vara perfa. På lördagkvällen hör italienskan av sig och vill träffas lite senare. Visst tänker jag, svidar om och snyggar till mig. Däckar och vaknar klockan halv fem. FAAAN! Blev inget kopulerande på lördagen tyvärr. Så går det om man är trött och sömning. Fy faaan! Ivf, jag reparerade denna fadäs på söndagskvällen. Vi kollade på en film och sen hade vi sex och sov. Jag fick endast sova knappt fyra timmar så jag är jävligt trött idag, men vad gör man inte för lite fitta?!

Hade tänkt träna idag, men jag orkar fan inte som det känns nu. Ska köra boxning i morgon så jag får ta i dubbelt så hårt då för att kompensera träningsfrånfället. För övrigt har jag köpt 12 stycken blodgrape - det tycker jag är gott!

För övrigt jobbar jag ute på Lidingö nu. Det är trivsamt och känns nästan som att vara i Sverige.
Snyggt sittande jeans förvandlas, på resan från Bodal till Hökarängen, till slappt sittande mjukisbyxor på dvärgartade och korpulenta människor, eller små och satta missfoster om ni så vill. Väl på plats i detta heroin-mecca Krökarängen så ligger pundarna i travar överallt och slöddret kör runt med sina små penntrollsavkommor i barnvagnarna sina. Ibland ser man en alkis/blandmissbrukare vingla runt med sin hund - tror ni han plockar upp hundskiten? Nej, just det, ICKE! Man får vara glad om han sköter om den stackars hunden på ett någorlunda drägligt vis. För övrigt tillhandahåller butiken även ruttna, gamla och övermogna frukter och grönsaker samt ett digert utbud av produkter som orsakar fetma och ohälsa. Jo, just ja. Jag ska försöka komma bort från de här nergångna söderförorterna och hitta nåt ställe närmare stan eller i en vettig förort där det bor NORMALA människor. Kan nog bli svårt, men men...


Babe-läget: primära målet är givetvis träningsblondinen. Hon verkar grym! De andra är bara trevligt tidsfördriv, men är inget som intresserar mig utöver sex och lite löst umgänge.

Spelas nu: mest Placebo.

" There are twenty years to go, the best of all I hope, enjoy the ride, the medicine show"

2 comments:

mArtín (rojinegra) said...

Smack that italian chick dude. Vill höra detaljer kring detta vid tillfälle. Och arbeta på blondinen för faen! Skål folkölsgubbe.

Friskriven said...

"Nästan två vita veckor för mig blir det nu" sms:ar bloggägaren. Mja, var Carmen-kvällen så sober? Önsketänkande ;)